some thing for YOU

some thing for YOU

shaghayegh
some thing for YOU

some thing for YOU

shaghayegh

تو تنها نیستی

گاهی وقتا حس میکنی هیچکی دوست نداره،به قول یکی از دوستام حتی اونی که تو رو آفریده!

اما....راستش این حرفو قبول ندارم آدم ممکنه بعضی وقتا،بعضی جاها احساس تنهایی کنه اما خدا هیچوقت..آدمو تنها نمیذاره...هیچوقت پشتمونو خالی نمیکنه...!

بعضی وقتا ما آدما اونقدر از خدا دور میشیم، اونقدر درگیر گرفتاری هاو مشکلاتمون میشیم که نزدیکیشو حس نمیکنیم ویادمون میره اونی که اون بالاست حلال همه مشکلاته.

مقصر همه این تنهاییها وبی کسی ها خودمونیم...آره خودمون ولی اگه  به خدا نزدیک تر بشیم حتی اگه تموم دنیا هم ازمون بیزار باشه بازم تنها نیستیم.

آره م....ا خدارو داریم


SHAGHAYEGH

قدرشو ندونستم.....!

راستشو بخواین دلم خیلی خیلی واسه تابستون تنگ شده!!!!!!!!!!!!!!واقعا قدرشو ندونستم...چه ثانیه هایی رو که هدر دادم رفت پی کارش

تابستون که تموم میشه اول واسه هر جمعه که برسه لحظه شماری میکنم بعد که یکم میگذره برای عید وآخرم برای تابستون،اسمشو گذاشتم چرخه ی انتظار.............


SHAGHAYEGH

استرس

نمیدونم چرا ولی کلا دیگه حوصله هیچ کاری رو ندارم.شاید....این حرفا واسم زود باشه ولی فکر میکنم همه زندگیم درس شده.

همش درس....درس...بازم درس.شاید بخاطر این باشه که تو مدرسه نمونه دولتی درس میخونم.راستش خیلی به خودم سخت میگیرم و بد تر از همی اینا اینه که خیلی خیلی استرس دارم.واسه هرکار وهرچیزی...!خداییش آرامش داشتن و رلکس بودن نعمته!!!!!!!!!!!!!!

چند روز پیش تو مدرسه ازهمه تست استرس گرفتن و گفتن هرکی امتیاز بالاتری بگیره،استرسش بیشتره.

آخ....چشمتون روز بد نبینه.یکی از دوستام امتیازش 7بود.یکی 12 و اونایی که خیلی استرسی بودن امتیازشون بین 20 تا 25 بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

میتونید حدس بزنید امتیاز من چند بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

......54 کمه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تو کل ساعت مدرسه منتظر بودم بیان بگن که یه روانی تو کلاستون دارین.....ولی خوشبختانه نیومدن،شاید هنوز امیدی باشه...!!!


shaghayegh


رفیق . . .

میگن وقتی لحظه ی مرگ آدما فرا میرسه دل کندن از رفیق سخت تر از دلکندن از دنیاست خدایا فقط


 به عشق رفیقم نه به خاطر دنیا از  مرگ بیزارم. . .


\

haniyeh