some thing for YOU

some thing for YOU

shaghayegh
some thing for YOU

some thing for YOU

shaghayegh

یه زندگی واقعی

دلنوشته...

.

.

.

دیگه حوصله هیچ کاریو نداااارم...هر از چند گاهی دلم میخواد اونقدر گریه کنم که جبران همه تنهاییام باشه.

بغض و اشک کم کم دارن به تنها همدم تنهاییام تبدیل میشن.خسته شدم...ازاین زندگی یکنواخت و بی هیجان...از این بغض هایی که برای اینکه مجبور نباشم برای دیگران توضیحش بدم،مجبورم قورتشون بدم و جاش یه لبخند الکی بزنم.

خسته شدم از این لبخندای الکی...ازاین گریه های پنهونی که خیلی وقتا خودمم دلیلشو نمیدونم.

دلم یه هیجان میخواد...یه اتفاق باحال...یه انگیزه...یه خنده واقعی...یه زنگی بدون گریه و اشک...بدون تنهایی...پراز شادی...پر از احساس...یه زندگی واقعی!


برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


shaghayegh


بزن به سلامتی حرفای دلت که به کسی نگفتی

بزن به سلامتی اینکه کوه درد بودی ولی دم نزدی

بزن به سلامتی تنهایی هات ولی تنهایی رو دوست نداشتی

.

.

.

بزن به سلامتی آرزو هایی که نتونستی لمسشون کنی


برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


shaghayegh

شکستنی ها شکست

دیگر احتیاط لازم نیست...

شکستنی ها شکست...

هرطور مایلید حمل کنید...



shaghayegh