some thing for YOU

some thing for YOU

shaghayegh
some thing for YOU

some thing for YOU

shaghayegh

سرزمین مترسک ها

چه دشوار است انسان وار زیستن
در سرزمین مترسک ها...
انجا که با نگاهی به نام عشق فریب میدهند
و
با دروغی به نام محبت دشنام.

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید

آرزو میکنم...

آرزو میکنم یه موزیکی که خیلی وقته دنبالشی و هیچ اسمی ازش نمیدونی رو یه جا پیدا کنی

.

آرزو میکنم وقتی دارن ازت تعریف میکنن اتفاقی رد بشی و بشنوی

.

آرزو میکنم اونقد بخندی که از چشات اشک بیاد

.

آرزو میکنم یه بویی که باهاش خیلی خاطره های خوب داری رو یه جا به مشامت بخوره

.

آرزو میکنم وقتی حواست نیست سرتو بالا بیاری ببینی یکی که خیلی دوسشش داری داره با لبخند و حس مثبت نگات میکنه

.

آرزو میکنم یه چیزی که کوچیکه ولی فکر نمیکردی حالا حالاها داشته باشیش یا اتفاق بیفته رو بدست بیاری

.

این آرزو ها خیلی کوچیکن ولی خیلی لذت بخشن...


برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید

عادی باش...

تو این دوره زمونه...

همه به نحوی دوست دارند خاص باشن

تو عادی باش...

اینجوری خاص تری.


برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید