some thing for YOU

some thing for YOU

shaghayegh
some thing for YOU

some thing for YOU

shaghayegh

اشکالی نداره

بالاخره خواهی فهمید که:
همیشه یه ذره حقیقت پشت هر"فقط شوخی کردم"هست.
یکم کنجکاوی پشت
"همینطوری پرسیدم""
هست.
قدری احساسات پشت
"به من چه اصلا"
هست.
مقداری خرد پشت
"چه میدونم"
هست.
و اندکی درد پشت
"اشکالی نداره"

آپلود عکس رایگان و دائمی

حواست هست خدا؟؟

حواست هست خدا؟؟
صدای هق هق گریه هام...از گلویی میاد که تو گفتی از رگش
به من نزدیک تری!

حواست هست خدا؟؟
هروقت صدای شکستن خودمو شنیدم...گفتم باشه
منم خدایی دارم.

حواست هست خدا؟؟
از بچگی تا الان هر وقت زمین خوردم به سختی پاشدم یه
جمله شنیدم:غصه نخور،خدا بزرگه.

حواست هست خدا؟؟
حواست هست هرروز باهات دردودل میکنم؟؟
حواست هست غصه هام داره سنگینی میکنه؟؟
حواست هست خیلی وقته چشام بارونیه؟
حواست هست نفس کم آوردم؟؟
خدایا..
نفس میخوام...زندگی میخوام...خوشی میخوام...
خدایا...
یه خنده از ته دل میخوام
همین

آپلود عکس

نقطه سر خط

کاش دنیا

 با همه خاطره هایش بمیرد

تا من

تا تو

به تکرار هر روز را خط خطی نکنیم

وبا جرات

در سپیده دم بگوییم

نقطه...سر خط


آپلود عکس

لبخند

لبخند زدن خیلی راحت تره

تا بخوای به همه

توضیح بدی

چرا حالت خوب نیست؟


بیخیال

کسی زیاد تو حرفاش میگه بیخیال

بیشتر از همه فکروخیال داره

فقط دیگه حوصله بحث نداره

چون خستست


بخاطر یک سیب

شیطان نیستم

فرشته هم نیسم

خدا هم نیستم

فقط دخترم

از نوع ساده اش

حوا گونه فکر میکنم

فقط بخاطر یک"سیب"تا کجا باید تاوان داد؟


f9a1245af106d543771a4d5342f39ab7_425.jpe

گاهی...

گاهی با یک قطره لیوانی لبریز می شود

گاهی با یک کلام قلبی آسوده و آرام میگیرد

گاهی با یک کلمه انسان نابود میشود

گاهی با یک بی مهری دلی میشکند

مواظب بعضیها باشیم!!

در حالی که ناچیزند همه چیزند


آپلود عکس رایگان و دائمی