some thing for YOU

some thing for YOU

shaghayegh
some thing for YOU

some thing for YOU

shaghayegh

نامه

چقدر دلم میخواد نامه بنویسم

تمبر و پاکت هم هست


و یک عالمه حرف


کاش کسی جایی منتظرم بود



shaghayegh

خاطرات

خاطرات نه سر دارند نه ته...

بی هوا می آیند تا خفه ات کنند...

می رسند گاهی وسط یک فکر...

گاهی وسط یک خیابان...

سردت میکنند...

رگ خوابت را بلدند...

زمینت میزنند...

خاطرا تمام نمیشوند...

تمامت میکنند...



shaghayegh


سیگار

خوش بحالت سیگار
میسوزی و میروی
ولی من میسوزم و نمیروم
تنها شباهتمان این است که 
صدایمان در نمیاید

shaghayegh

من میتونم

خیلی تنهام

احساس میکنم همه زندگیم یک نواخت شده!بدون هیچ هیجانی بدون هیچ ذوق و شوقی.....

دلم میخواد کلا زندگیمو تغییر بدم.اونجوری که دلم میخواد زندگی کنم بدون هیچ مخالفتی.

همه امیدم به آیندمه...آینده ای که برای رسیدن بهش لحظه شماری میکنم...دلم میخواد از تک تک لحظه های زندگیم بتونم لذت برم اما همیشه...

همیشه یه چیزی وجود داره که نمیذاره تو حال خوشت بمونی...خرابش میکنه!!

میدونم زندگی پستی بلندی داره...اما میخوام این پستی بلندیارو به حداقل برسونم...میخوام کاری کنم که بتونم به همه اون چیزایی که میخام برسم...

به همشون

موفق میشم...میدونم که موفق میشم...به قول ندا:من میتونم به همه آرزوهام برسم


برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید

shaghayegh