some thing for YOU

some thing for YOU

shaghayegh
some thing for YOU

some thing for YOU

shaghayegh

باران نبار

باران نبار....

                عاشقانه اش نکن...

                                            من و او ما نشدیم


برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید

shaghayegh

نظرات 3 + ارسال نظر
sama شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 12:57

آورین به این دقتت این مطلب روکه یکم پایین ترگذاشتی بدبختفک کنم خیلی دلت پره که دوباردوباریه مطلب رومیزاری

خودم چند روز پیش دیدم(شقا)

sama شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 12:48

باران نبار!!!لعنتی نبار!!!یارم بادیگری بیرون است...سرما میخورد!!!!!میگم شقافک نمیکردی من همچین کامنتایی بذارم خودم هنوتوش موندم

اینا ب دلیل استرس امتحان فیزیکه!!
درکت میکنم(شقا)

سجاد سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 20:11 http://SJ69.IR

هر من و او یی قرار نیس ما شود !!

تهش همیشه همینه ...

اصلا همه هیجان و باحالیش به همینه(شقا)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد