some thing for YOU

some thing for YOU

shaghayegh
some thing for YOU

some thing for YOU

shaghayegh

من میتونم

خیلی تنهام

احساس میکنم همه زندگیم یک نواخت شده!بدون هیچ هیجانی بدون هیچ ذوق و شوقی.....

دلم میخواد کلا زندگیمو تغییر بدم.اونجوری که دلم میخواد زندگی کنم بدون هیچ مخالفتی.

همه امیدم به آیندمه...آینده ای که برای رسیدن بهش لحظه شماری میکنم...دلم میخواد از تک تک لحظه های زندگیم بتونم لذت برم اما همیشه...

همیشه یه چیزی وجود داره که نمیذاره تو حال خوشت بمونی...خرابش میکنه!!

میدونم زندگی پستی بلندی داره...اما میخوام این پستی بلندیارو به حداقل برسونم...میخوام کاری کنم که بتونم به همه اون چیزایی که میخام برسم...

به همشون

موفق میشم...میدونم که موفق میشم...به قول ندا:من میتونم به همه آرزوهام برسم


برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید

shaghayegh

نظرات 6 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 11:59 http://www.bimadarihayeman.blogfa.com

نوشته بودی که : همه امیدم به آیندمه...آینده ای که برای رسیدن بهش لحظه شماری میکنم

خب پس چرا نشستی و هی نق میزنی ؟؟؟
اگه امیدن به ایندته پس بسازش،نبازش
اونقدر بالا برو که پستی بلندی های زندگی روت تاثیری نزاره
************
حسین قاسمی حکم آبادی

هستی شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 17:23 http://deathnote186.blogfa.com

یک قلم و یک برگ کاغذ آماده کنید.
1- اول از هر چیز اعداد 1 تا 11 را بصورت ستونی یا ردیفی (زیر هم) بر روی کاغذ بنویسید.
2- سپس در جلوی ردیف (ستون) 1 و 2 هر عددی را که مایلید بنویسید.
3- حال در جلوی ردیف 3 و ردیف 7 نام شخصی را از جنس مخالف بنویسید.
== قرار نشد به پایین نگاه کنید! تقلب ممنوع !!==
4- نام اشخاصی را که می شناسید (چه دوست یا اعضای خانواده یا فامیل) در جلوی ردیفهای 4، 5 و 6 بنویسید.
5- در ردیفهای 8، 9، 10 و 11 نام چهار ترانه (آهنگ) را بنیوسید (در جلوی هر ردیف نام یک ترانه)
6- اکنون نهایتا میتوانید یک آرزو کنید!!
و حالا کلید رمز گشایی این بازی:
1- عددی را که در ردیف 2 نوشته اید مشخص کننده تعداد اشخاصی است که شما باید درباره این بازی به آنها بگویید!
2- شخصی که نامش در ردیف 3 قید شده کسی است که شما عاشقش هستید!!!
3- شخصی که نامش در ردیف 7 قید شده کسی است که شما دوستش دارید ولی با هم نمی سازید (یا به تعبیر دیگر عاقبت خوشی نخواهد داشت!)!!!
4- شخص شماره 4 کسی است که شما بیش از همه به او اهمیت میدهید!
5- شخص شماره 5 کسی است که شما را بسیار خوب می شناسد.
6- شخصی که نامش در ردیف 6 قید شده، ستاره بخت (ستاره خوش شانسی) شماست!
7- آهنگ قید شده در ردیف 8 با شخص شماره 3 تطبیق می کند (مرتبط است)!!!
8- آهنگ شماره 9 آهنگی برای شخص شماره 7 است!
9- آهنگ شماره 10 آهنگی است که بیش از همه افکار شما را بازگو می کند!
10- و بالاخره شماره 11 آهنگی است که می گوید شما در باره زندگی چه احساسی دارید!!!!
واقعا شگفت آور است! نه؟! ولی بنظر می آید که درست باشه!
این پیام را برای 10 نفر در خلال همان ساعتی که آنرا میخوانید ارسال کنید.
اگر این کار را انجام دهید، آرزویتان برآورده خواهد شد.

هانیه جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 19:19 http://www.h1376m.blogfa.com

آورین آورین...
باید برسی میدی؟ باید برسی...
ولی آورین متحول ش

سجاد چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 16:10 http://SJ69.IR

مطمئن باش میتونی ...
آرزو با رویا فرق داره ... آرزو رو میتونی بهش برسی اما رویا نه!! فقط و فقط هم به طرزِ فکرت و تلاشت بستگی داره ... خیلی ها خودشون با دستِ خودشون آرزوهاشون رو به رویا تبدیل میکنن !!

من می تونم

sama چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 13:54

ایول خیلی قشنگ بودامیدوارم کردی معلومه که میتونیم به آرزوهامون برسیم خخخخ جک جالبی بودنه

Elaheh سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 20:22 http://lover-heart.mihanblog.com

Like

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد