some thing for YOU

some thing for YOU

shaghayegh
some thing for YOU

some thing for YOU

shaghayegh

یه زندگی واقعی

دلنوشته...

.

.

.

دیگه حوصله هیچ کاریو نداااارم...هر از چند گاهی دلم میخواد اونقدر گریه کنم که جبران همه تنهاییام باشه.

بغض و اشک کم کم دارن به تنها همدم تنهاییام تبدیل میشن.خسته شدم...ازاین زندگی یکنواخت و بی هیجان...از این بغض هایی که برای اینکه مجبور نباشم برای دیگران توضیحش بدم،مجبورم قورتشون بدم و جاش یه لبخند الکی بزنم.

خسته شدم از این لبخندای الکی...ازاین گریه های پنهونی که خیلی وقتا خودمم دلیلشو نمیدونم.

دلم یه هیجان میخواد...یه اتفاق باحال...یه انگیزه...یه خنده واقعی...یه زنگی بدون گریه و اشک...بدون تنهایی...پراز شادی...پر از احساس...یه زندگی واقعی!


برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


shaghayegh


نظرات 5 + ارسال نظر
sama یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 10:43

عزیزم چرا؟به قول هانیه امتحاناروت تاثیرگذاشته عیبی نداره خوب میشی

هه

حسین پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 23:59 http://www.bimadarihayeman.blogfa.com

برای من نوشته بودی که امیدوار باشم
ولی پس خودت چی هان ؟؟؟

**************

این حالتو کشیدم

نوشته بودی یه زندگی واقعی میخای
نکته : زندگی واقعی در کل تلخه تا شیرین
بهتره شیرینیاشو بزرگ کنی و الا ..........
*************
حسین قاسمی حکم آبادی

فقط میتونم بگم ممنونم

هانیه سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 13:50 http://www.h1376m.blogfa.com

شقا تو امتحانا روت فشار اورده بزار امتحانامون تموم بشه خودم میبرمت پارک نگران نباش بابا خنده رورو لبات میارم بزار تموم بشه کم مونده دو تاشو دادیم...فقط ده تا دیگه مونده

آخه این پستو قبل امتحانا گذاشتم منگل.
دلت بسوزه مال من 8 تاش مونده

SJ یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 15:43 http://SJ69.IR

اولا : اصلا چار دیواری اختیاری ... حال می کنم توی وبلاگم هر چی دلم می خواد بنویسم ... به تو چه مربوط جوجو ؟؟
دوما : مخاطبِ خاص هم داشته باشه ، بازم نمی ارزه ...
سوما : خدا رو شکر ، چون دیگه از هر چی پستِ عشقولانه است حالم بهم می خوره ...
و بعدشم ... عزیزم من نگفتم نفهمی ... گفتم نمی فهمی ... اگه این دیالوگ ها رو خوب گوش کنی میفهمی چرا بینِ 2 ساعت فیلم و دیالوگ اینا رو انتخاب کردم و گذاشتم تو وبلاگ ... حالا فهمیدی ؟؟
و در آخر ... ببین اصلا حوصله ی کل کل ندارم ... اونم با کسی که 10 سال از من کوچیکتره !!! آخه یه نیگاه بنداز ببین روت میشه با من کل کل کنی ؟؟
و در آخرِ آخر : میگن به بچه رو نده ... همین میشه دیگه ... !!!

الان میام حالیت میکنم

SJ پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 16:08 http://SJ69.IR

هیجان همیشه خوب نیست ...
اما شادی میتونه به آدم امید بده ، امید به آینده ، حتی اگر آینده ای وجود نداشته باشه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد