some thing for YOU

some thing for YOU

shaghayegh
some thing for YOU

some thing for YOU

shaghayegh

نمیذارم...

دل نوشته...

یه روزی...یه وقتی...هرچند دور به جایی میرسم که هیچکس نتونه برام تعیین تکلیف کنه...

به جایی میرسم که همه برای عقایدم ارزش قائل شن یا حداقل برام یه دلیل منطقی بیارن و منصرفم کنن...نه اینکه دختر بودنمو تو سرم بزنن...

به جایی میرسم که هیچکس نتونه به آرزو هام بخنده و مسخرشون کنه.

بهم احترام بذارن...به دلخوشی هام...به عقیده هام...به نظراتم...

به جایی میرسم که هیچکس نتونه دلخوشی هامو ازم بگیره فقط بخاطر اینکه دخترم...بخاطر اینکه دختر بودن گناهه...

مثه یه مرد قوی میشم تا هیچکس نتونه دختر بودنمو به رخم بکشه...

به جایی میرسم...که هیچکس و هیچ چیز نتونه اشکمو دربیاره...

خسته شدم...از زندگی...از اینکه بعضی وقتا نمی دونم هدفم از زندگی چیه؟؟نمیدونم چرا دارم به زندگیم ادامه میدم؟؟

اونقدر بالا میرم که جبران همه بغضهایی باشه که قورتشون دادم و جاش  یه لبخند ظاهری زدم...جبران همه گریه های پنهانیم باشه...

به جایی میرسم که آرزوهام برام خاطره شن...

نمیذارم...نمیذارم بعدا حسرت آرزوهایی که لمشون نکردم به دلم بمونه...


برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید

نظرات 9 + ارسال نظر
مهرداد سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 16:02

وقتی نخواستنت…

آروم بکش کنار …

غم انگیز است اگر تو را نخواهد

مسخره است اگر نفهمی

احمقانه است اگر اصرار کنی . . ..

هانیه سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 14:49 http://www.h1376m.blogfa.com

شقاااااا حالم بده...
ینی الان داری چی کار میکنی ؟
حوصلم سر رفته ولی در نمیزنم...
حتما داری خوش میگزرونی هاااا؟
کصافط
.
.
.
.
عاقا ول کن من اعصاب ندارم حالم خرابه
...................

چی میگی تو؟؟
من یادم نمیاد دیشب چی خوردم.
اه.بخدا میام میزنم لهت میکنما!!!!!!!!!!
رو مخمی گوسفند.
احمق جون هر وقت خواستی در بزن
الان مثلا اعتصاب کردی؟؟
خودم آدمت میکنم...حالا ببین

هانیه یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 13:51 http://www.h1376m.blogfa.com

اپم پاشو گمشو بیا

هانیه شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 14:10 http://www.h1376m.blogfa.com

عزیییییییییییییییییییم مطمئن باش بیشتر از هر کسی میتونم درکت کنم و احساسی ک داری لمس کنم...
ولی من ب تو و خودم ایمان دارم و میدونم ی روز ب خاستمون می رسیم...
نباید بزاری دختر بودنت مانع از این بشه ک ب خواستت برسی سعی کن در خفا هر قدر میخوای گریه کنی ولی نباید جلوی دیگران گریه کنی و سعی کن جلوی کسایی ک دنبال ی نقطه ضعف ازتن تا ازش بر علیهت استفاده کنن بغضت رو قورت بدی و الکی شاد باشی ...
.
.
.
.
عزیزم من همیشه پشتتم

مرررررررررررررررررسی

SJ جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 18:40 http://SJ69.IR

دختر بودن یا پسر بودن هیچ فرقی نداره !! هر کدوم ویژگی های خاصِ خودشو داره و باور کن من خودم شخصا دوست دارم بچه ای که میارم دختر باشه !! اما خب، این شرایطِ لعنتیِ جامعه ی ماست که از پسر به بت واسه خانواده ها می سازه !! اما همه تهش می دونن دختر بودن، یعنی احساساتی بودن، به هیچ عنوان دختر بودنت باعث نمی شه به چیزی که می خوای نرسی ...
آره مطمئنم و مطمئن باش، میرسه به جایی که آرزوهات برات خاطره بشن ... می رسه ...

از نظرتو فرق نداره...چون روشن فکری...شایدم همش بخاطر این جامعه کوفتی باشه.
نمیدونم...
ولی به هرحال مرسی

حسین پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 15:30 http://www.bimadarihayeman.blogfa.com

سلام . امیدوارم حالت خوب باشه .
25 خرداد سالگرد مادرمه . اگه تونستی اونروز بیا وبلاگم لطفا .
اگه تونستی به هر کی تونستی هم بگو بیاد
ممنونم
دست نوشته های یک کودک یتیم

باشه حتما

sama سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 13:47

شوخی کردم دوستم هامنم دلم گرفته ه...ی زندگیه دیگه

دیوونه ای بخدا

sama سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 13:46

نه دیگه مطمئن شدم دپرسی بدشم نگرانی نداره ک توداری میری دفاع شخصی همه روخوردمیکنی مثه مرد

احمق چه ربطی داشت

سحر کیانی سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 13:37 http://fraeng.blogfa.com/

سلام عزیز.
خوبی؟
خسته نباشی.
تبادل لینک میکنی؟
اگه خواستی منو اسم «تایپ-ترجمه» لینک کن و بعد بهم خبر بده که با چه اسمی لینکت کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد