some thing for YOU

some thing for YOU

shaghayegh
some thing for YOU

some thing for YOU

shaghayegh

حواست هست خدا؟؟

حواست هست خدا؟؟
صدای هق هق گریه هام...از گلویی میاد که تو گفتی از رگش
به من نزدیک تری!

حواست هست خدا؟؟
هروقت صدای شکستن خودمو شنیدم...گفتم باشه
منم خدایی دارم.

حواست هست خدا؟؟
از بچگی تا الان هر وقت زمین خوردم به سختی پاشدم یه
جمله شنیدم:غصه نخور،خدا بزرگه.

حواست هست خدا؟؟
حواست هست هرروز باهات دردودل میکنم؟؟
حواست هست غصه هام داره سنگینی میکنه؟؟
حواست هست خیلی وقته چشام بارونیه؟
حواست هست نفس کم آوردم؟؟
خدایا..
نفس میخوام...زندگی میخوام...خوشی میخوام...
خدایا...
یه خنده از ته دل میخوام
همین

آپلود عکس
نظرات 4 + ارسال نظر
sama شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 22:10

ey khida havaset has khudam o doostam khushi mikhaym?heh maloome k ni

ه...................ی

yasna جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 17:50 http://maryam0771.blogfa.com

دیگر نمیگویم گشتم نبود نگرد نیست میگویم گشتم بود اما مال من نبود...

گآهی دِلــَت نــِمیخوآهــَد دیــروز رآ بِه یآد بــیآوَری . . .
اَنگــیزه ای بــَرایِ فــَردآ هـَم نــَدآری . . .
وَ حآل هــَم کِه گآهی فــَقــَط دِلــَت میخوآهــَد . . .
زآنوهایــَت را تــَنگ دَر آغوش بــِگیری . . .
وَ گوشــِه ای اَز گوشــِه تــَرین گوشـِه ای کِه می شــِنآسی گریـــه کنی . .
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پیشم بیا

حتما

هانیه سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 20:18 http://www.h1376m.blogfa.com

عزیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییزم




من مطمئنم خدا حواسش بهت هس فقط داره امتحانت میکنه همین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد